مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای تامین برنج و گوشت مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۴۲۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی‌اصغر بهمنی‌پور ، اظهار کرد: سهمیه برنج استان برای ماه مبارک رمضان 840 تن برنج سفید وارداتی است که تاکنون و در مرحله اول 667 تن آن به استان تخصیص پیدا کرده و در حال حمل به استان است.

بهمنی‌پور افزود: قرار است این برنج با قیمت هر کیلوگرم 2400 تومان درب انبار و با قیمت هر کیلوگرم 2700 تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سهمیه شکر استان برای ماه مبارک رمضان را نیز 1295 تن عنوان کرد و افزود: تاکنون حدود 489 تن از این میزان شکر به استان تخصیص پیدا کرده و قرار است با قیمت هر کیلوگرم 2520 تومان درب کارخانه و هر کیلو گرم 2855 تومان در بازار به دست مشتریان برسد.

بهمنی‌پور ادامه داد: همچنین با کارخانه‌های داخل استان نیز برای تخصیص شکر با قیمت مصوب دولتی در صورت نیاز برنامه‌ریزی شده است.

بهمنی‌پور سهیمه استان برای گوشت مرغ منجمد در ایام ماه مبارک رمضان را نیز 560 تن اعلام کرد و افزود: هر کیلو گوشت مرغ منجمد با قیمت 5300 تومان درب انبار و  5775 تومان در شهر کرمانشاه به دست مشتری خواهد رسید.

وی ادامه داد: هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در شهرستان‌ها با احتساب هزینه حمل به قیمت 5800 تومان عرضه خواهد شد.

بهمنی‌پور میزان ذخیره مرغ منجمد استان در سردخانه‌ها را 290 تن عنوان کرد و افزود: در حال حمل مرغ منجمد به استان هستیم.

 وی سپس با اشاره به سهمیه 53 تنی استان برای گوشت قرمز منجمد داخلی و وارداتی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد در درب سردخانه 22 هزار تومان و در شهر کرمانشاه 22 هزار و 500 تومان و در دیگر شهرستان‌ها  22هزار و 700 تومان است.

به گفته بهمنی‌پور در حال حاضر 60 تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های استان موجود است که 20 تن آن گوشت قرمز منجمد داخلی و 40 تن دیگر از انواع وارداتی است.

 وی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در راستای تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده می‌توان به عرضه گوشت گرم گوساله وکیوم شده در استان اشاره کرد  که این گوشت با قیمت هر کیلوگرم 27 هزار تومان به دست مشتری می‌رسد.

  بهمنی‌پور با بیان اینکه گوشت گرم گوساله وکیوم شده در 60 نقطه استان عرضه می شود، ادامه داد: این نوع گوشت به اندازه کافی در استان موجود بوده و به اندازه کشش بازار نیز نسبت به واردات آن اقدام خواهد شد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در آستانه ماه مبارک رمضان در سطح فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان عرضه می‌شود.

به گفته وی اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان همچنین در نمایشگاهی که قرار است از روز دوم تا هفتم خرداد در استان برپا شود، عرضه خواهد شد.          

                                                                                                              

             
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار